Heel veel spullen

28 mei 2019 - Alkmaar, Nederland

Een aantal uren voor vertrek. Ik ben licht chaotisch aan het pakken. De eerste koffer zit dicht. Gelukkig heb ik een beetje hulp van Stijn.

Voldoet nog niet aan het juiste formaatKoffer dicht sjorren

1. Astrid Prins:
    Hi, hi toch laatste nippertje werk!!! Rustig aan! Lieve groet, As
  2. José:
    28 mei 2019
    Succes en goede reis! Dikke kus
  3. Gé en Annemiek:
    28 mei 2019
    Spannend! Fijn dat we je zo kunnen volgen Marlène. Alvast een goede vlucht toegewenst en hele mooie reis door Armenië met mooie ontmoetingen met oude bekenden.
    Groetjes Gé & Annemiek
  4. Joke Bakker:
    28 mei 2019
    Wordt al spannend. Goed op je koffer zitten😂dan kan er nog véél meer bij. Succes
  5. Niko en Jolanda:
    28 mei 2019
    Leuk om je zo te volgen Marlene.
    Hele fijne reis en tot het volgende reisverhaal.
    Groetjes Niko en Jolanda
  6. Hannie Ruygrok:
    28 mei 2019
    Vanaf het vliegveld van Alicante wensen we je een goede reis toe.
    Wij zijn dus op de terugweg.
    Peter en Hannie.
  7. Jeanne en Theo:
    28 mei 2019
    Gelukkig, zolang je nog tijd hebt voor deze blog gaat het wel goed, schat ik zo in.
    Bij ons zijn de koffers bijna dicht wat een hoeveelheid.
    4 x 23 kg en dan nog handbagage 2 x 10. Het is heel fijn dat Kees ons wegbrengt.
    Hopelijk vallen de files vanavond mee.
    Benieuwd of je ook tijd hebt om dit te lezen.
    We zien er naar uit, tot vanavond
  8. Marlène:
    28 mei 2019
    Ja daar maak ik tijd voor hoor.
    Tot straks.
  9. Diny Hoeksma:
    nogmaals goede reis.
    we gaan jullie volgen.......ben zo benieuwd naar het weerzien met jullie kinderen
  10. Truus:
    28 mei 2019
    Succes met de laatste voorbereidingen. We vinden het super stoer en dapper dat je deze reis onderneemt. We kijken uit naar de verhalen die komen gaan! Heel bijzonder. Goeie reis alvast, groetjes van Jan en Truus
  11. Lieke:
    28 mei 2019
    Lekker bezig mam en fijn dat Stijn je helpt! Tot zo xxxxxxxx
  12. Arie en Liesbeth:
    28 mei 2019
    Marlène, we wensen je een fantastische reis toe, we vinden het prachtig wat je gaat ondernemen. Veel plezier, succes en voor nu, liefs van ons!
  13. Theo en Annette:
    Goed bezig Marlène, goede reis 🥰
  14. Desiree van As:
    28 mei 2019
    Het komt vast goed met die koffers!
    Een heel goede reis en veel plezier en succes.
    Liefs van ons
  15. Lidwien:
    Goeie reis Marlene
    Ik heb al even gekeken. Het is mooi weer!
    Groetjes Lidwien
  16. Paul & Liny:
    28 mei 2019
    Een heel goede reis, Marlène! Een hele onderneming, maar je doet het toch maar! We gaan je uiteraard volgen.
  17. Annet:
    28 mei 2019
    Ik ben trots op je, wat een onderneming , een hele fijne reis in Armenie, geniet ervan met vast hele mooie belevenissen in het vooruitschiet, dikke kus van ons , Annet
  18. Henk & Carla:
    29 mei 2019
    Een hele goede reis ! Suc6 en sterkte met al je ontmoetingen. We zien de foto's wel verschijnen, groetjes en lieft