Weer thuis

26 oktober 2019 - Alkmaar, Nederland

Woensdag 26 juni.

Om 12.00 uur weer geland op Nederlandse bodem. De reis is helemaal volgens plan gegaan. En wat is het hier plat, schoon, groen en niet zo warm.

We vlogen met Aeroflot.In de wolkenVlak voor onze tussenstop in Moskou

Lieke en Kees stonden ons op te wachten. We kregen een warm onthaal. Kees had speciaal een vrije dag genomen en Lieke was eerder terug van haar werk. Lief hè.

Een warm welkom door Lieke en KeesKoffie met een Armeense lekkernij

Op naar huis. Bij Angelique koffie gedronken met Armeense lekkernij. Daarna Jeanne en Theo naar huis gebracht en zelf naar huis. Wat eeen verrassing. Fred heeft een prachtig hek gemaakt, mijn voortuin  is door Anita ontdaan van onkruid. Er is gespoten en een lekker schoon bed. Wat is dat heerlijk thuiskomen.

Lekker douchen en op mijn eigen w.c.

Diit is het laatste verhaal van mijn blog. Ik wil iedereen, ook namens Theo en Jeanne en alle, door ons bezochte, Armeense kinderen ontzettend bedanken voor alle giften, in welke vorm dan ook. We hebben er heel veel kinderen blij mee gemaakt. En het is zo mooi om te zien hoe waardevol en gewaardeerd onze bezoekjes  zijn geweest.

Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor het lezen van deze blog en het geven van reacties. Ik heb ze allemaal gelezen. Sorry dat ik geen reacties heb terug gegeven maar daar heb ik geen tijd voor gehad.

Ik hoop dat jullie zo een klein beetje een beeld hebben gekregen van Armenie. Een land vol contrasten, rijk en arm, oud en nieuw. Maar ook een land met lieve en gastvrije mensen. Een land met veel tradities. Een land waar ik zeker naar terug zal gaan........

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Astrid Prins:
    Dank voor het meegenieten!!! XX
  2. Ans Krul-Konijn:
    26 juni 2019
    Dank je voor alle reisverhalen! Nu lekker even bijkomen.
    Groetjes, Klaas en Ans
  3. Marion:
    26 juni 2019
    Zeker een beeld gekregen dank zij jou verhalen en mooie foto's.
    Nu bij komen en alles tot je laten door dringen.
    We spreken elkaar snel.
    Liefs van P en M.
  4. Joke Bakker:
    27 juni 2019
    Dankjewel voor al het moois wat je ons hebt laten zien. Wat zal Frank trots geweest zijn op jou, dat je dit gedaan hebt. En wat een ontvangst thuis, allemaal weer lieve mensen.
  5. Alinda:
    27 juni 2019
    Dankjewel Mariene voor je interessante verhalen, super trots dat je dit hebt gedaan. Het is een mooi eerbetoon aan Frank.
    Nu lekker bijkomen en we hopen je zeer binnenkort te zien.
    Liefs Leo en Alinda
  6. Anita:
    27 juni 2019
    Fijn je weer thuis tezien
  7. Diny Hoeksma:
    27 juni 2019
    Marlene, het was bijzonder om al je "mooie" verslagen te lezen. Het was of ik er zelf bij was, herkenning genoeg. Warme ontvangst thuis, mooie herinneringen aan Armenië.
    Fijn dat je dit , samen met Jeanne en Theo hebt kunnen doen. Nu alle indrukken verwerken en bijkomen. lieve groet Diny
  8. André en Tineke:
    27 juni 2019
    Welkom thuis. Genoten van alle verhalen. Tot snel!
  9. Jan en Trudy Pilkes:
    28 juni 2019
    Marlène,

Bedankt voor je mooie en interessante reisverhalen. Ik (Jan) herken veel situaties.
    Groeten van ons.
  10. Hennie de Pennie:
    30 juni 2019
    Hi Marlene, Jeanne en Theo,
    Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers. Enne..... als je nog een keer gaat, dan hou ik mij aanbevolen.
    Super bedankt voor deze mooie verhalen.