Zondag 23 juni

23 juni 2019 - Yerevan, Armenië

Vanmorgen om 7.00 uur aan de wandel. Even over de bloemenmarkt gelopen. Het is daar vroeg in de ochtend echt een drukte van belang. Niet alleen bloemen maar ook verpakkings materiaal, bakjes, linten etc.

Bloemenmarkt

Daarna even het voetbalstadion gezien en wat foto's gemaakt.

Mooi stadion.

Daarna vers brood gehaald, madsoe en zoute kaas. Ontbeten en de taxi genomen naar de dierentuin. Daar hebben we afgesproken met Anahit,  Nare, Sofie, Anahit, Ani, Vagas (was in 2014 bij Theo en Jeanne in huis) De zus van Vagas en haar dochtertje, Kristine, David, Theo, Jeanne en ik.

Pizza en patat in de dierentuinEten in de dierentuinGroepsfoto dietentuin

We hebben er heerlijk gewandeld, dieren gekeken, in de speeltuin gespeeld, gedronken en gegeten. Erg leuk en erg warm (35 graden) Na een groepsfoto afscheid genomen van Anahit en kinderen, Ani, Anahit, Vagas en familie. Emotioneel en beloofd zeker nog eens terug te komen.

Om 15.00 weer naar huis. Daarna even de stad in voor wat souveniertjes. In de avond naar de avondmarkt. Deze markt is hier vlakbij en elke avond van 17.00 uur tot 21.00 uur. Er wordt fruit verkocht door tuinders uit de omliggende dorpen. Abrikozen, moerbeien, aardbeien, kersen, watermeloenen, aubergines, courgettes, paprika, aardappelen, uien , druivenbladeren (om dolma te maken) en heel veel verse kruiden. Prachtig om te zien.

AvondmarktVerse kruidenAvondmarktAvondmarktAvondmarktAvondmarkt

Daarna eindelijk een avondje helemaal niets. Ook wel eens lekker.

1. Trudie Appelman:
    23 juni 2019
    Lekker Lekker Lekker 😋
    Fijne avond Marléne
  2. Emmy:
    23 juni 2019
    Wat ‘ n gezellige groep zo met elkaar! Je krijgt trek als je al dat moois zie😋. Geniet van je avondje.
  3. Rika en Rob:
    24 juni 2019
    Wat maak je veel mee Marlene! Te veel om straks allemaal bij thuiskomst te vertellen! Daarom zijn we zo blij met al je verhalen en foto’s, fijn dat je dat wilt delen met ons alvast!! Liefs Rika en Rob
  4. Astrid Prins:
    24 juni 2019
    Wat een mooie foto's! Die moeten ingelijst! De kleuren en de groenten liggen zo mooi! En weer gezellig met alle mensen die je ontmoet hebt! Het is echt een geweldige reis!!! Fijn dat we met je mee mogen reizen! :-)