Dinsdag 25 juni

25 juni 2019 - Jerevan, Armenië

Laatste dag. Een Kleine wandeling. En nog een foto van de zo typische flatgebouwen in Armenië. Hoog en groot. Met betonnen trappen en soms een lift. Met afvalkokers zodat je op elke verdieping je afval kwijt kunt door het in de koker te gooien. Soms is dit gat afgesloten met een klep. Soms ook niet.  Dit afval komt in een afvalhok dat regelmatig wordt leeggeschept. Sommigen flats hebben een balkon andere hebben deze dichtgetimmerd om zo een extra ruimt te hebben.

FlatFlatFlat

Vanmorgen naar de pedicure en manicure geweest. Het is hier goedkoop en goed. Tijdens onze behandeling werd het water afgesloten, maar met flessen water kom je heel ver. Ook viel de electriciteit een half uur uit. Dus het liep allemaal een beetje uit.

Daarna nog even naar de Armeense winkel, nog wat pitten en kruiden gekocht, eten en pakken.

Vanavond nog een keer naar de opera. We gaan naar Anush. Om 18.30 afgesproken met Armin om afscheid te nemen.

De voorstelling was mooi. Er deden heel veel mensen mee. Mooi gezongen, mooi gedanst, Armeens verhaal over het gebied Lori.

Voor de OperaOpera AnushOpera

Dan terug naar David en Kristine, afscheid genomen en nog wat foto's gemaakt. Het zal stil worden bij ze in het appartement.

Kristine, Marlène, David, TheoJeanne, Marlène, David, Theo

Ingecheckd en .......wat een verassing. Ani, Anahit en haar zus, een neef en Narek kwamen ons uitzwaaien (Narek en zijn broer Hike waren gelijk met  Ani en Anahit in Nederland. Zij waren bij Angelique en Kees in huis. Narek is taxi chauffeur in Yerevan en Hike zit momenteel in dienst)

Uitgezwaaid door Anahit, Narek en Ani

We gaan om 2.45 uur vliegen. Vliegen naar Moskou en daarna door naar Amsterdam. Daar hopen we om 12.00 uur te landen..

1. Diny Hoeksma:
    25 juni 2019
    Mooie afsluiting van jullie enerverende trip!
    Groetjes ook aan je reisgezellen......
  2. Cor Lub:
    25 juni 2019
    Nog een gezellige dag en goeie reis!
  3. Truus:
    25 juni 2019
    Bedankt voor je mooie verhalen Marlene! Wat een ervaring. Goeie reis naar huis.
  4. Hennie de Pennie:
    Marlene, Jeanne en Theo,
    Ik wens jullie een hele goede terug reis!
    groetjes,
  5. Niko en Jolanda:
    25 juni 2019
    Goeie reis terug en thuis horen we vast nog meer !! Wat een prachtige reis en wat hebben jullie veel gezien...
    Groetjes
  6. Marian:
    25 juni 2019
    Goeie reis terug Marlene en welkom thuis voor later😀
  7. Paul & Liny:
    25 juni 2019
    Bedankt voor je mooie en aangrijpende verhalen en een goede terugreis. Groetjes.
  8. Astrid Prins:
    25 juni 2019
    Hallo lieve mensen! Ik sluit mij aan bij de reacties hiervoor. Een mooie, emotionele, fantastische, prachtige reis! En jullie hebben zoveel mensen wat geluk, eten , ontspanning, speelgoed, gedeelde herinneringen en nog veel meer gebracht!
    Een goeie reis terug voor jullie alle drie!!! Tot gauw!!!
  9. Anita:
    26 juni 2019
    Wat een mooie ervaring zus
    Laatste stukje vliegen naar huis.
    Welkom terug
  10. Marion:
    26 juni 2019
    Is de reis goed gegaan? Nu even bekomen van alles.
    Zoveel gezien en gedaan en de emoties, petje af voor jullie 3.
    Groet en liefs van p en m