Dinsdag 25 juni

25 juni 2019 - Jerevan, Armenië

Laatste dag. Een Kleine wandeling. En nog een foto van de zo typische flatgebouwen in Armenië. Hoog en groot. Met betonnen trappen en soms een lift. Met afvalkokers zodat je op elke verdieping je afval kwijt kunt door het in de koker te gooien. Soms is dit gat afgesloten met een klep. Soms ook niet.  Dit afval komt in een afvalhok dat regelmatig wordt leeggeschept. Sommigen flats hebben een balkon andere hebben deze dichtgetimmerd om zo een extra ruimt te hebben.

FlatFlatFlat

Vanmorgen naar de pedicure en manicure geweest. Het is hier goedkoop en goed. Tijdens onze behandeling werd het water afgesloten, maar met flessen water kom je heel ver. Ook viel de electriciteit een half uur uit. Dus het liep allemaal een beetje uit.

Daarna nog even naar de Armeense winkel, nog wat pitten en kruiden gekocht, eten en pakken.

Vanavond nog een keer naar de opera. We gaan naar Anush. Om 18.30 afgesproken met Armin om afscheid te nemen.

De voorstelling was mooi. Er deden heel veel mensen mee. Mooi gezongen, mooi gedanst, Armeens verhaal over het gebied Lori.

Voor de OperaOpera AnushOpera

Dan terug naar David en Kristine, afscheid genomen en nog wat foto's gemaakt. Het zal stil worden bij ze in het appartement.

Kristine, Marlène, David, TheoJeanne, Marlène, David, Theo

Ingecheckd en .......wat een verassing. Ani, Anahit en haar zus, een neef en Narek kwamen ons uitzwaaien (Narek en zijn broer Hike waren gelijk met  Ani en Anahit in Nederland. Zij waren bij Angelique en Kees in huis. Narek is taxi chauffeur in Yerevan en Hike zit momenteel in dienst)

Uitgezwaaid door Anahit, Narek en Ani

We gaan om 2.45 uur vliegen. Vliegen naar Moskou en daarna door naar Amsterdam. Daar hopen we om 12.00 uur te landen..