Weerzien met Armine

1 juni 2019 - Yerevan, Armenië

Gisterenochtend eerst een bezoekje gebracht aan Anahit (tolk van 2008) Anahit woont met man en kinderen (Narè 10 jaar en Sofie 1,5 jaar) net buiten Yerevan in een flat. 6 Hoog en zonder lift.

Anahit, Naré en Sofie

We hebben thee gedronken en gepraat.

Om 18.30 uur hebben we Armine ontmoet. Een emotioneel weerzin. We zijn naar een Syrisch eethuis gegaan en hebben daar heerlijk gegeten. Daarna telefoonkaarten geregeld zodat we makkelijker en goedkoper kunnen bellen.

Syrisch etenSyrisch restaurant

Toen naar een café waar we met Spaanse vrienden van Armine wat  hebben gedronken.

1. Astrid Prins:
    1 juni 2019
    Wat mooi dat jullie elkaar hebben ontmoet...
    Ik denk dat je elke dag dat je daar bent, bedenkt hoe goed we het in Nederland hebben. Of juist niet...
  2. Desiree van As:
    1 juni 2019
    Ik kan me voorstellen dat het een emotioneel was elkaar weer te ontmoeten. Nog een mooie tijd en genieten!
  3. Rika en Rob:
    1 juni 2019
    Hoi Marlene, fijn om steeds je reisverslagen te lezen! Zo blijven we op de hoogte en kunnen we een beetje “ meebeleven”.
  4. Jan en Trudy Pilkes:
    Hoi Marlene,
    Heel interessant om je verhalen te lezen. Maar ook de foto,s geeft een goede indruk. Nog veel plezier daar.
  5. Anita:
    2 juni 2019
    He zus.
    Fijn om je verslagen over deze bijzondere reis telezen, nu ik toegevoegd ben.
    Vast af en toe een dubbel gevoel,maar top van je,dat je deze reis hebt ondernomen.
    Blijf je volgen
  6. Arnold en Tilly:
    2 juni 2019
    Hoi Marlene, wat mooi dat jullie Armine ontmoet hebben. En heel logisch, dat het zo emotioneel was, voor jullie beiden. Prachtig, dat we het op deze manier een beetje meebeleven. En Frank zou heel trots op je zijn.
    Geniet ervan!